מרבדי דשא ירוק מוכן

דשא ירוק הפך לבלתי נפרד מהחיים שלנו כאן בישראל, ולמרות שבשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בשימוש בדשא סינטטי בגינות פרטיות עדיין הרוב המוחלט בוחר בדשא אמיתי.

אם בעבר היה צורך בהכנת המשטח, בזריעת שתילי דשא ובטיפוח קפדני היום אנו עדים לקיצור התהליך באמצעות בחירה במרבדי דשא מוכנים בהתאם לזן המותאם במיוחד לגינת הבית שלכם. אנחנו נשמח לבנות יחד איתכם את סל הצרכים שלכם שכולל התייחסות לחשיפה לשמש, סוג הקרקע שעליה אתם עתידים לשתול את הדשא המוכן, לאופי הדשא הדרוש לכם מבחינת הפעילות המשפחתית וכמובן לזמן הדרוש מבחינתכם לתחזוקת הדשא והשקיה.

ביחד איתכם נבחר את זן הדשא המתאים, נעניק לכם טיפים מקצועיים וכמובן נספק לכם מרבדי דשא מוכן כך שתוכלו ליהנות מדשא ירוק ואמיתי בגינת הבית שלכם בתוך מספר שבועות. בצורה זו תוכלו להכין את גינת הבית ולהפוך אותה לפנינת חמד ירוקה ומזמינה בזמן הקצר ביותר ואף נצייד אתכם בהוראות מדויקות שיסייעו לכם לשמור על הדשא המוכן בצורה הטובה ביותר.

בין אם אתם מעוניינים לדשא שיהפוך את הגינה שלכם לירוקה, לפינת משחק מהנה ובטוחה של הילדים, לישיבה עם בני משפחה וחברים או סתם כי דשא מחזיר אתכם לימי הילדות בהם נהגתם להשתולל בפארק העירוני הבחירה בדשא מוכן מסייעת לכם להגשים את החלום.

אצלנו בדשא מוכן געש תמצאו אנשי מקצוע בעלי ניסיון, את זני הדשא האמיתי המתאימים לשתילה בישראל וכמובן שירות ואחריות שהופכים את הבחירה לקלה במיוחד ומסייעת לכם ליהנות מאחד הדברים הטבעיים והיפים ביותר בטבע – דשא ירוק, אמיתי ונוח לדריכה בכל ימות השנה.

דילוג לתוכן